nedjelja, 7. prosinca 2008.

Jet-ski održavanje i servisiranje


Nakon što je 2-taktni jet ski je pomalo otišo u povijest a 4-takta je sadašnjost,posvetiti čemo se 4-taktnim Yamaha motorima.
Od glatkog trupa do kompaktnog motora - i tipičnog Yamaha stila, priuštivost je postignuta bez smanjenja kvalitete ovog čistog, tihog, 4-taktnog EFI motora, bez kompromitiranja legendarne Yamahine reputacije o udobnoj vožnji, upravljanju i pouzdanosti.
Motori vodenih skutera se različito servisiraju ,ovisno gdje ih upotrebljavate. Ako je u pitanju pitka voda tada će motorima daleko biti manje za održavanje obzirom ako koristimo u morskim vodama.Servis je bolje podjelit na : dnevni,tjedni,mjesečni i završni koji naravno ovise o broju radnih sati.
Dnevni (5sati)obuhvaća:provjeru vode ako je ušla u jet ski,provjeru ulja u motoru,ako je skuter bio u morskoj vodi oprati sistem tekućom vodom te isprat površinski iznutra i izvana tekućom vodom.
Tjedni (25sati) obuhvaća: provjeru klema na akumulatoru,provjera čepova za ispuštanje vode iz korita jet skija te podmazivanje nakon vanjskog pranja motora sa wd-40 ili nekim drugim sprejom za zaštitu istoga.
Mjesečni (70sati) obuhvaća:promjenu ulja,filtera ulja,čiščenje svječica,ispuštanje vode iz filtra vode,dotezanje šelni na gumicama usisa zraka.
Završni ili konzervaciski servis:bez obzira koliko je prošlo od zadnjeg servisa a ako je korišten jet ski u vodi potrebno je promjeniti ulje,filter ulja,isprati sistem pitkom vodom te konzervaciskim sprejom napuniti sistem usisa zraka dok se motor ne ugasi ili nakon 20 sekundi rada motora ,te skinuti usisnu granu te još nasprejati u svaki usis.Na nekih 150 sati potrebno je promjeniti svječice i španer .
Tada je skutere konzerviran i spreman za novu sezonu a prije samog korištenja bi bilo dobro zamjenit filter zraka.

1 komentar:

Anonimno kaže...

super da je jetski safari na zrću,jedva čekam ljeto,papaya,aqvarius,kalipso,
kokomo,jedva cekam uh...igor

site meter